Fläsk skönt!!

Fredag, Fredag, Fredag, Fredag, Fredag, Fredag, Fredag, Fredag, Fredag, Fredag, Fredag, Fredag, Fredag, Fredag, Fredag, Fredag, Fredag, Fredag, Fredag, Fredag, Fredag, Fredag, Fredag, Fredag, Fredag, Fredag, Fredag, Fredag, Fredag, Fredag, Fredag, Fredag, Fredag, Fredag, Fredag, Fredag, Fredag, Fredag, Fredag, Fredag, Fredag, Fredag!

Är det inte hur underbart som helt?? Svar på denna fråga utan att ens använda en enda livliva är JA!!!!

Så nu har man kommit hem från Kliniken....sitter och häckar lite på soffan och bara slösurfar inga fel alls kan jag meddela er!! Är så gött att bara toksofta en sväng när man kommer hem. Men Men blir inte allt för mycket vila inte, lär ju ska fixa lite innan jag pyser norrut till den där flickan som jag tycker väldans jävla mycket om. Måste ju lukta lite gott.....packa med sig lite kläder, datorn lär ju följa med oxå. Sen så lär det ju även bli en tur till någon som säljer bensin.....för hur skoj vore det att få soppatorsk i Kärvingeborn!! Hmmmm på en skala, kanske skulle ligga på en svag tvåa tror jag.

JA sen fick jah ju en lite kommentar igår oxå!!
Fia om Framtiden....:
Jag gillar de där privata funderingarna....hi hi....

Jo du Fia........nyfiken kan jag nog tyro att du är!!! Men du jag ska nog ta till och berätta lite vad jag funderar på, så en kopp kaffe framåt onsdag eller nå sånt kanske inte skulle vara fel?? Eller???

Dags att börja pyssla lite......nej inte julpyssel!!!!

Så ja vi får se om det blir nån mer skrivet här under helgen.........ni vet inte? Jag vet inte! Det märks!!!!

/712 31

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0