Framtiden....

Hmmmm har vissta hamnat i en visst framtidstänkande nu känner jag.......mycket saker som just nu surrar runt i min lilla skalle! Ja min skalle är lite.....får ju nästan leta mössor på barnavdelningen och bara för att den är liten behöver det inte automatiskt innebära att jag är dum i huvudet men det finns det massor med folk som tycker och jag säger bara Vasse Gooooo!!

Nåväl framtiden?? Vad ska man börja?? Ska väl kanske inte skriva allt som finns i skallen!! Vissa grejor är ju lite för privata känner jag!! Men det som finns på agendan eller som ska planeras in, min vän Mogge kom ju med en briljant idé att vi ska en årsträff på Hundgår´n snart.....för att återuppliva gamla minnen?? Om nu någon egentligen minns så mycket....men en ny omtapetsering där ner skulle nog vara på sin plast och kanske beta av några läckara dansmoves oxå?? Vilka är på?? Vilka var med förra gången? Ludo, TT, Blobb, AJ AJ, Yala???
Vi får kolla upp om vi hittar nå passande datum i framtiden.....

Plan nummer 2: Kryssning, 27-28 februari?? Några som är sugna?? Jag o kärleken spånar på att dra ihop ett riktigt rövargäng och göra dom sju haven osäkra......Mogge du är given!!!! Men som sagt detta ligger just nu bara i planeringsstadiet......men om någon är sugen?? Ni vet hur ni får tag på mig, vart min brevlåda bor osv....

Nu så ska jag nog ta och göra en insats för världsfreden skulle jag tro......

/Futurama

Kommentarer
Postat av: Mogge

Jag är given på båda evenemangen=)

2009-11-19 @ 20:14:10
Postat av: Fia

Jag gillar de där privata funderingarna....hi hi....

2009-11-19 @ 23:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0