Tillslut så....

Egentligen så finns det inte så jävla mycket att skriva just nu känner jag.....lite brist på idéer!

Har iafl idag äntligten lyckats få träffa en arbetsförmedlare.....tog si så där i runda slängar bara strax över 2 månader, tycker den handläggningstiden inte alls är så farlig! Undrar vad dom skulle säga om man sket i att höra av sig på två månader??? Tror nog iafl att dominte skulle vara lika postiva som jag är!

Så nu funderar jag på att gå några kurser när man ändå är mellan två jobb, finns en del intressanta saker som jag skulle kunna tänka mig, ska iväg nästa torsdag o kolla på en utbildning sen få man se vad som händer?!?!?

Har ju tidiagre vart inne på detta område med att när man skickar iväg jobb ansökningar så borde man iafl få nå typ av respons......nu har jag iafl fått 3 svar på ca 122487 st ansökningar man gjort, enkelt sammanfattat så lyder svaren så här, Nej tack vi har valt att gå vidare med en annan sökande. Ja ja jag ger inte upp snart så är det min tur att hitta ett jobb........undrar bara i vilke bransch man hamnar nu??

Nope nu ska jag ut på det vida intrenet o kolla på tattoos.......behöver inspiration för om två veckor ska jag färglägga min nya på ryggen!!

Just d.......någon som vill köpa 2 st biljetter till Thåström den 24/3 på Conventum????

Kaffemått, Pennstump & Vinyltapet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0