Skoj....skoj

Vad jag älskar att läsa vissa rubriker.......Pippa i mål - slog kungen ha ha ha vilka bilder man kan få upp i sitt lilla sjuka huvud då!?!? Tänk er att se målfållan i vasaloppert förvandlat till en ormgrop där det ligger folk till höger och vänster, skidor och stavar i drivor och ja.....har det gött med varandra och samtidigt mosa på kungen ett par rejäla knogmackor!!!


Kan bara säga att jag blir jäääävligt impad av folk som klara av att gneta sig från Sälen till Mora på ett par skidor, jag själv skulle nog aldrig klara av det men vore skoj att kunna skryta med att man åkt Vasaloppet vilket jag aldrig kommer få göra. Är glad om jag skulle orka åka långa spåret upp vid Digerberget!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0