Händer saker......

Ojsan svejsan var fanimej snudd på en vecka sen jag skrev nå här, får väl skylla på att jag haft så jävla mycket att göra.........eller så har jag nog bara vart jävligt lat!!

Hmmmm ute på promenix med Vildstina idag, knallade runt i Gyttorps vackra nejder med min mor som var med som sällskap. Nu till saken....och jag kommer väl nu få alla hästälskare efter mig är jag rädd för!?!?

Men tanken idag slog mig, när jag är ute med hunden och promenerar......hon blir nödig, the big one, NO 2, dvs hon ska kakka, då är ju jag som hundägare duktigt och plockar upp den lilla högen efter henne.........visst finns det folk som låter bli vilket jag tycker är vansinnigt! När hästarna är ute på "promenad" och dom blir nödiga,  ska göra the big one, NO 2, dvs den ska kakka och då tar ju inte hästföraren upp efter hästen?? Varför är det så? Jag tycker inte det är så mysigt när det ligger hästkluttar efter vägen när jag är ute och går.......och det är inte så mysigt att min 4benta vän gillar hästkluttar heller. 

Detta är ju min personliga åsikt i det hela, plockar jag upp efter mitt djur så borde alla andra plocka upp efter sina djur......

Appråpå nå skit........så messa min vän Herr Gräsberg till mig idag och frågade om det fanns intresse för att börjar vittja nät igen, och fan det lockar ju lite att göra det, så nu funderar man stark på att knyta på sig fotbollskorna, damma av målvakthandskarna igen och göra en comeback i Real Järnboås efter 123 års upphåll.

Slampen, Sortar´n & Wolfgang!
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0