Skojsigt....

Tycker det är intressant att följa folks åsikter på olika medier.......FB är ju ett riktigt underbart ställe för där får reda på mycket!!!

Sista tiden har det skrivits om hur jobbigt så gott som alla tycker det ska bli att jobba tills man är 75......visst det är inget drömsenario men för min egen del så är jag frisk och orkar med och har ett jobb jag trivs med ser jag inge problem att jobba till 75. Det intressanta i detta är ju att läsa hetsen mot Herr Reinfeldt........det är ju inte hans egna idé, är väl en hel regering som kommit framtill detta men som stadshuvud i Sverige så får han bära hundhuvudet.......och bli kallad både de ena o andra.

Det andra stora samtalsämnet på FB måste väl vara melodifestivalen......den underbara tävling, eller inte!
Det tragglas om Ranelid hit o Ranelid dit......den var kass och den var ännu mer kass. Själv kan jag knappt yttra mig i detta ämne för jag har inte sett mycket alls på detta spektakel men jag tycker ju det är skitskoj när udda artister och låtar kommer långt fram i tävlingen!! Visst vissa låtar kan rent sagt vara skitdåliga och många andra väldigt bra, många låtar som tävlar har man hört tidigare........

Tycker det är jävligt skoj att följa alla inlägg som skrivs om både mello och politik och att folk ändå orkar lägga ner så mycket energi på spy galla över allt o alla!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0