Seanfrika.....ojojoj

Så där ja......då har man hunnit smälta allt, det tog ju några dagar!

Vad?

Jag och grabbarna var på bio i tisdags, Seanfrika! Jag valde inte filmen kan tilläggas! Man har ju läst det som stått i media om den här filmen det har ju inte haglat positiva saker direkt, har den ens fått något plus??
JAg har aldrig vart någon Sean Banan fanatiker men vissa grejor kan ju vara lite småskojig....men den här filmen!!! Inte rolig nånstans........ochjag håller verkligen med kritikerna som sågat filmen!
Kikki Danielsson som skådis?? Hur illa låter inte det??? Jo jätteilla och hon var förmodligen det sämsta jag någonsin sett på en film, skådisarna i Glamor, Hem till gården borde alla förtjäna en Oscar om man jämför med henne!!!!! Ja Dr Stabil Alban briljerar ju inte heller direkt.......Johannes Brost, visst märks iafl att han har medverkar i en rad olika filmer o TV-serier, men ja är väl iingen toppeninsats han gör!!

Så om ni har tänkt att gå på bio.......gå inte på Seanfrika, spara pengarna, skänk dom till Bris, kasta bort dom, ät upp dom, lägg dom för allt i världen inte på denna film!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0