Köpes: Karaktär

"Karaktär betecknar en persons, plats eller situations kännetecken, egenskaper eller läggning; sånt som "karakteriserar" personen, platsen, föremålet eller situationen."

Hur svårt är det egentligen att komma igång o ta för sig vissa saker?? Hmm ja träning o kost synnerligen!?!?! Visst fan är det mycket godare att välja en stor gottepåse eller flottig pizza istället för böngroddar, blomkål och linser.

Men ja hur fan kan man ta sig ur detta då?? Jag vet inte......svårt är det, man har ju försökt x antal gånger, man lyckas bra några veckor sen är man tillbaka i samma gamla mönster igen!

Idag så var det dags för en omgång igen, undviker massa onyttigheter, äter lite mindre än vanligt, men hur länge klarar jag va det?? Tips någon?? Torsdag, fredag??

Sen är det ju den där biten med gym o sånt?? Jag är ingen gymkille, har aldrig varit, kommer nog aldrig att bli, glida in på ett trendigt gym med fina maskiner, stora speglar o skyltfönster nej det är inte min grej. Men varför inte kanske utöva någon alternativ träning??? Men vad ska det vara?? Fickpingis, Varpa, kast med liten video?? Jag har som sagt extremt dålig karaktär vad gäller kost o träning, men känner nog att det skulle bara läge att ta tag i det.......MEN HUR???



Är det nå sånt här som behövs för att man ska hänga på gymmet??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0