Kärt återseende!

I fredags så fick jag äntligen arslet ur vagnen och lyckades besöka idrottshuset för att kolla på mitt gamla kära Nora IBK. Kan ju erkänna att mina förväntningar inte var allt för höga inför matchen........men fan blev riktigt imponerad av att se hur bra Nora ändå spelade, ja med tanke på resultaten under den gånga säsongen.
Var ju kanske inte jättemånga kända ansikten i truppen......många unga lovande grabbar som kommer bli riktigt bra i framtiden bara dom tuffar till sig lite, tänker lite mer innebandy och äter sin morgongröt varje dag.

Var även extra skoj att få se en gammal Noraspelare.....eller så gammal är han väl inte vara tillbaka på hemmaplan igen, spelstilen håller i sig fortfarande, likt en duracellkanin studsar han fram o tillbaka och ger allt i alla lägen, ja var onkeligen skoj att se dig igen Kjell Abrahamson!!!

Har ju sagt många gånger att jag lagt klubban på hyllan, eller mina klubbdelar på hyllan, men vill faktiskt erkänna att jag blev sjuuuuukt jävla sugen på att börja lira igen. Skulle kanske behövas ett stabil back där bak som ensam vägen lika mycket som tre juniorer. Tror nog att många där nere saknat att se ett par fin långbollar slås upp i taket och en o annan svordom slinka ur min mun!! Problemet är ju att jag fan inte längre har kvar några innebandyskor.......någon som har ett par 42:or liggande som man kan få låna????

Idag söndag mötte jag en kär god vän och en underbar fd granne.......med glimten i ögat som han alltid har så "gnällde" han lite på min musik smak, så ja, Lennart den här är till dig!!!!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0