Comeback......

Hej hopp hallå igen bloggen!
Var ju ett tag sen sist, april 2010 om  jag läste det hela rätt. Var faktiskt rikigt jävla skoj att kolla tillbaka på gamla inlägg man gjort, ha ha man har ju gjort en del saker, lite kul att se hur livskurvan utvecklat sig från första blogginlägget till det sista!!
Vad har då hänt sen senast då???? OJ! Hur ska man komma ihåg det?? Det har ju hänt massor med saker........fyllor, flytt, nya jobb (there is no more Kliniken) hund ja plus ca 2578 andra saker oxå.

Vad ska man skriva om här då i framtiden? Vad ska jag förpesta er läsare med??? Får väl försöka hålla en jämn nivå på mina inlägg om allt möjligt, ja en jämn nivå säkerligen en väldigt låg nivå......för detta med hög nivå är väl inte min grej. Sen vad som klassas som hög eller låg nivå det har jag ju faktiskt inte en blekaste aning om men det är väl upp till er bestämma det.

Lördag idag......vad göra? Vad ska ni göra? Själv så ska jag försöka att undvika melodifestivalen men det kommer nog i princip vara omöjligt. Får ta fram surfplattan och fulsurfa lite under tiden så kommer det nog gå bra skulle jag tro.

Hmmm näää nu så blir det inget mer skrivet här idag skulle jag tro, och vem vet när det blir det nästa gång?? Men en sak är iafl säker det kommer inte att ta lika låg tid som förra gången!!! 

Kommentarer
Postat av: Fia

Välkommen tillbaka <3

2012-02-11 @ 12:49:57
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0