Telia - Klåpare

Jo då......min kära lilla digitalbox haverera ju förra veckan......kastade mig på tele och ringde o felanmälde boxen, och den vänliga själen som jag prata med lovade att de skulle skicka en nyss omgående.......

Så nu har jag väntat över en vecka på att det ska dyka upp någon, men har det dykt upp nån avi?? Svar nej!

Fick ett samtal från min kära granne idag......han tyckte tydligen att jag störde när jag Ernsta lite här hemma, fråga då om han hade någon digitalbox över, och givetvis sa han ju nej.....men fick då reda på att han fått en avi från Telia....eller firman som jobbar för Telia.......och med stor sannolikhet så är det min digitalbox som kommit till grannen istället!?!?!?! Märkligt att dom lyckas skicka den till honom, dom fick mitt namn, mitt lägenhetsnummer, mitt identifikationskod.....ja inte lätt för dom när man är övertydlig!!  Starkt jobba T/Felia!! SÅ jag fick avin av grannen och knalla upp till nya posten dvs ICA för att plocka ut paketet......fick jag ut det??? NEJ!!! För jag var ju tvungen att ha med hans leg....för det var adresserat till honom!! Så ja......imorgon så ska min köra granne lösa ut sitt paket som egentligen är mitt!!!! 

Ibland så älskar man ju bara Telia!!! 

Jag har en väldig förmåga att hamna i problem när det gäller nå med TV och tekniska prylar, minns min lilla batalj med BOXER.....vet hur det har gått med mina datorer och mobiler!!!

Dags att softa sig en stund på soffan innan man ska plana ut i sängen!!!

/Analogt

Kommentarer
Postat av: Sofia

haha, de visar ju bara att du är tekniskinkompetent ;P

2010-03-25 @ 21:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0