Vardag.....

Jaha ja............pang poff så blev det ett snabbt slut på långledigheten.......hade ju räkna med att vara ledig till den 11:e men nja tydligen så blev det inte så. Visst är det skönt med en mjukstart så här efter långledigheten, fan det är ju snart helg igen!! Gött!!!

Det där med den berömda svininfluensan.....vart tog de vägen egentligen?? Fan det har vart toktyst om det ju den sista tiden?? Jo jo det är tacken för man tog sprutan som innehåller kvicksilver och så fick ont i armen och blev förkyld..........hmmm

En sak till??? Det där med gynekolog? Hur kommer folk på att att man vill bli det??? Jag är bara nyfiken? Vaknar man upp en natt och fått en uppenbarelse o att JA JAG SKA BLI GYNEKOLOG!!!??? Hur skoj kan det vara att besikta underreden hela dagarna?? Som sagt.....är bara en liten fundering jag har!?!?!

Nej nu så ska jag ta och inte göra ett jävla skit.......

/Pelvis

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hörde att dom talade om svin på tvn igår! Att det tydligen allt som allt dött 27 som TROLIGEN haft svin.. jävla påhitt det där!

2010-01-08 @ 15:50:58
URL: http://mrscash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0