Snö, Snö, Snö

Nej nu får det vara nog va??? Räcker det inte för denna säsong va??? Nu kan det ta o bli lite vår snart tycker jag, skulle ju faktikst kännas en aningens bättre i kropp o själ......men men man får nog drass med den här skiten ett tag till!! JA JA kul för dom som gillar snö iafl!

Idag har Lilla Blå vart på service, Ny god olja, fina filter och som bonus nya stötdämpare fram oxå, så nu kommer den rulla många mil till. Hade ju räknat med att få hämta sportbilen idag men tydligen så hittades det nå knas med bränslefiltret ett nbå sånt?? Inte fan vat jag, kan inte bilar, jag tankar, fyller på spolarvätska och kör. Jag betalar folk för att dom ska underhålla min bil.........och fan att dom gör det bra oxå!!

Hmmm har försökt att lägga upp 2 st nya klipp på  Knockout på Youtube....men fan det vill sig inte, ja ja får spotta i nävarna och ta nya tag vid ett senare tillfälle!!

Nu ska jag ta och blippa vidare på intöööööööööööööööönätt!!

/Rimfrost

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0