Samlag kanske???

Hmmm äntligen fredag....som man längtat efter det! Ska bli skönt med helg och en massa trevligheter?? Ja visserligen inget som är bestämt ännu men det finns ju en rad förslag. Åka och bada, Åka skridskor typ två iafl! Men det är ju lördagens äventyr.......ikväll ska det bara slappas, ätas en massa gott och kramas!! Me like!!

Snöplogning?? Måste man ploga snön kl 23:30 utan för mitt hus??? Jo tydligen tycker folket det i min kommun, helt jävla sjukt om jag får säga min mening! Visst är det bra att dom forslar undan all snö som ligger på gatorna men kan man inte göra det under dagtid?? Ja ja kul att skattepengarna går till att betala övertid för kommunalnissarna!!! Är iafl jävligt tacksam att jag inte skulle gå upp kl 04:00 imorse....då hade jag nog vart ännu mer förbannad på alla som plogar snö!!!

Nej fan har egetligen inte tid med detta.....måste ringa Bildoktorn för att få eb kod till min bilstero som är tvärdöd! Man ska tydligen inte bryta strömen dit.....för då får man inte igång den igen, ja om man inte har någon kod och det har inte jag.......ringde förra ägaren på bilen, tror ni han hade någon koll på koden?? Svar Nej!!
Så nu får jag njuta av mullret från motorn......Lilla Blå vilken sportkärra!!

En sak till.....tänkte överraska med att komma ihåg Veckans Finska Ord idag!!

/Bästa svängen Hökarängen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0