Hemma igen....

Back on track igen då......jaha då har man landat på hemmaplan igen efter att ha spendera några dagar på "resande" fot tillsammans med den underbara Anna......

Så nu är det dags att ta tag i saker o ting här hemma, röja undan diverse klädhögar, dammsuga, dona med disk ja sånt skit......men det lockar ju inte direkt!! Ja vi får se hur det går??? Har ju lite ledigt till men bara lite. Är ju faktikst tvungen att börja jobba på torsdag igen....var tydligen en del saker som måste fixas och vad gör man inte för sina kunder. Men men skönt att kanske mjukstarta med 1,5 dag innan verkligeheten bara loss den 11:e igen.

Lördagens Knokout gig ska jag väl klämma några rader med kanse??? Hmmm Björnstugan?? Kanske inte det bästa stället att rocka på, är ju liksom väldigt trångt vid scen men va fan det gick det oxå. Tur att det fanns kravallstaket framför idolerna! Som vanligt så var det ett sjujävla drag när dom lira och ja förhoppningsvis så blir det mer livemusik på Björnis för dessa pöjkar!!!



Nej nu ska jag fan försöka slita mig från denna jävla dator och kanske få nå gjort.....innan kvällen! Som jag förövrigt har allvarliga tankar på att lira lite plastbandy. Det var fan inte igår!!!

/Liljan nästa?? 

Kommentarer
Postat av: Mats

Sakna dig ikväll snyft :p

2010-01-06 @ 00:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0