Fläskröv

Jo då så att.....nu så har man kommit in i fullt normala rutiner igen känner jag.....tog inte många dagar men ja det är ganska så skönt att få lite fasta rutiner igen!!

Hmmm fan jag håller på att bli förkyld igen......måste nog vara 567:e gången sen i somras?? Helt jävla sjukt är detta ju, vet fan snart inte hur det känns att inte vara förkyld?? Är ju surt som fan.....hade ju faktikst allvarliga tankar på att börja träna plastbandy igen....men men det får väl dröja! Bara jag hinner spela en match till denna säsong så blir jag glad!! För då kommer jag garanterat att göra min sista match för Nora IBk.....och då väntar jag mig storpublik, stående ovationer, avtackning och till sista ska tröja #23 hissas i taket och ingen annan i framtiden ska få ha detta nummer i föreningen. Så nu vet ni vad jag väntar mig!!!!!

Snart är et helg oxå.....undrar vad man ska hitta på för nå?? Vet att det är Bergslagsderby iafl, Linde vs Nora, kan nog bli en intressant tillställning!

Nej nu ska jag nog fan kolla på TV och dricka lite apelsinjuice!!

/Nu e d slut

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bandy?????????? Borlänge!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-01-14 @ 10:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0