Det var inte igår...

Så sant som det är sagt det var fan inte igår!!! Vad då?? Jo då man var ute o slipade lite läder, åkte grillor, ja jävlar i helvete vad skoj det var!! Måste nog fan vart 5-6 år sen jag stod på ett par grickor sen sist?? Måste vart när jag o Jum-Jum var upp i hockeyhallen skulle jag tro!! Men hur fan är det möjligt att man kan få så jävla ont i fötterna???? Har väl en känsla av att man är duktigt ovan!!

Helgen i övrigt då?? Jo för fan den har vart hur bra o trevlig som helst, en massa mys, god mat och allt annat som tillhör en bra helg!! Vissa saker har ju vart lite bättre........men ska väl inte gå in på några detaljer!! Lördagen slutade iafl på topp......hasselsbackspotatis, entrecot, rödvinssås......det var riktigt riktigt riktigt jävla gott!!!

Nej nu ska jag ta och återgå till mina åtaganden.....agerar ju lite barnpassare, rätt skönt, ligga i sängen och blipa på datorn med grabbarna underhåller sig själva och kollar på fyrhjulingar på Blocket. Nej snart dags att plocka fram lite mutor till dom!!! HA HA HA HA

/Kindergarten Cop

Kommentarer
Postat av: jum jum

Hehe! Vad jag kan komma ihåg va du en hejjare på överstegsåkning,baklänges i högervarv=)

2010-01-26 @ 16:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0