Tjo fadderittan......

LEDSYN!!!

Åhhh äntligen måndag igen.....skönt att veta vad man ska göra ett par dagar igen innan ytterliagre en underbar helg står för dörren!

Hmmm har ju gått en helg igen ja....och precis som vanlig så orkar man inte skriva ett jävla dugg här, eller orkar o orkar?? Kan väl säga att man gör fan så mycket andra roligare saker än att blogga!!! Vad har man då hitta på för nå?? Ja egentligen inget särskilt, haft det lugnt, skönt och gött! Fredag, restaurangbesök och muffla lite grekiska spett.....matkoma, soffa, mys och en massa TV-gluttande. Lördag?? Roadtrip!!! Linde-Örebro-Nora, hamnade ute på Marieberg......kolla och var moralsikst stöd åt sällskapetsom shoppade loss! Själv fick jag mig en tröja som är varm, skön och jävligt snygg! Väl hemma igen så vankades det mat, potatisgratäng, fläskfilé och sås, mumma mumma! Lördagen avslutades hemma hos Herr & Fru Blobb med Robinson och ett par omgångar bowling! Fan att man inte är bra på det........men ja golf till Wii ska jag nog inte ens nämna.......

Nej nu så ska jag ta och diska lite....sen blir soffläga!!

Seeeeee Ya!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0