Onsdag, Snö och Snö

Har en liten känsla av att det kommit ner en skvätt snö idag?? Någon som håller med?? Hmmm har vart ute o skotta på jobbet x antal gånger idag för att man skulle kunna ta sig ut o in.......men DU Kung Bore nu får det iafl räcka med det snöandet, jag börjar ju längta lite till våren, solen och värmen.

ja det är ju inte det enda som jag längtar till.......finns ju massor med saker som kommer att hända under detta år, några saker är väldigt planerade och trevliga......sen kommer det forhoppningsvis dyka upp en massa saker som man inte haft en aning om...... 

Idag så kom dom.......biljetterna till Sonisphere 2010, fy fadderittan i min lilla låda att jag vill att det ska bli augusti nu, så man får rocka helvetes som satans fan!! Iron Maiden, Mötley Crüe, Iggy.....ja en massa härlig musik kommer det att bli......



Onsdag har det ju oxå blivit.......gött mos! Nu vänder veckan, snart helg och man får träffa hon med stort A, satan i gatan att jag längtar efter henne!

Nu blir det slösurfning en stund......sen är det bara att invänta Efterlyst med Aro o G.W!!

Ha ett bart underliv!!

/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0