Måndag igen.....

Pang, Poff och fan vet allt så är det helt plötsligt måndag igen........det är ju mäkta märkligt vad en helg går fort!!

Helgen??? Jo då den har vart toppenbra, precis som alltid, undrar när jag hade en dålig helg sist???
Lördagen så var det ju 40-årspartaj!! Rikitgt Rikitgt roligt var det, får tacka min bror för en grymt trevlig tillställning. Efter att har vart där och käka en massa gott och druckit ännu mera gott så testa vi lokaltrafiken i örebro......och hamnade på Ritz, Örebros nya heta o trendiga inneställe! Visst kanonfint där, grymt miljö, mycket folk men nja är tveksam om jag kommer gå dit fler gånger! Känner att det inte är min typ av ställe, den där jävla umpa-bumpa-disco-techno-musiken som malde konstant fick mig att bli galen! Hade det var mer variernade musik så hade det vart fan så mycket bättre där!

Söndagen började med en fina åktur med Gustavsbergar´n......men efter det så var man i fas igen! Söndag avslutdes uppe i Hällförs där jag kolla på plastbandy, kan nog säga att det var förmodligen den sämsta match jag sett i hela mitt liv.........

Nu då?? En tur till den lokala matvaruhandlaren sen lite krubb och TV-soffa, oddset på att somna innan kl 20 idag ligger nog 1.10 skulle jag tro.

10 4
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Börjar du också bli för gammal för den där musiken? Jag känner en till...

2010-02-15 @ 22:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0