Jävla Pinnfåglar!!!

Jo då......nu tror jag att jag vet hur en uppstoppad berguv känner sig! Inte fan är dom allt för pigga iafl!! Förkylning nr 769 sen september kryper sig på......åh vad roligt! Undrar hur det känns att inte vara förkyld? Kommer fanimej inte ihåg det??? Ja Ja förhoppningsvis så kommer jag få nå botemedel imorgon!!

Hörde på radion idag, att en man från Borlänge stod in för rätten för 100:e gången för rattfylla??? ALLTSÅ åkt fast 100 gånger för rattfylla?? Det måste nog vara något sorts rekord?? Men ja i Borlänge vet dom iafl hur man festat det har man ju fått bevisat för sig.....och den här mannen han VET verkligen hur man fester!!

Så Grattis!!!! Varför inte klämma in gång 101 snart när du ädå är i farten!!

Pust Stön och Stånk......nu ska jag försöka äta nå!! Blåbärssoppa???

/Åka Taxi?

Kommentarer
Postat av: Mogge

Kåta pläpp!

2010-02-11 @ 16:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0