Grus & Gnejs!!!

Ja fy fan.....snökaos, eller vad folk nu kallar det för?? Fan har det inte vart så här mycket snö förr om åren  när en annan var liten??? Ja fan jag tror det?? Har lixom lite svårt att förstå att fan att halva landet ska bli panik o lamslaget??? Hur sjukt är det inte?? Vi bor ju för tusan på denna norra delan av klotet då lär man väl räkna med snö o kallt??

Tågtrafiken verkar ju inte gpå på räls direkt, eller jo den ska väl göra det men snön ställer tydligen in var o varannat tåg här i kring?? Fråga??? Varför??
Malmbanan uppe i norrland......har inte haft en enda försening på 100 år hörde jag?? Hur kommert det sig att tågen i norrland kan rulla men inte dom ner i söder?? Fan där uppe är dte väl jämt kallt o en massa snö??
Kanske dags för bestämandefolket att ta sig en koll på hur det funkar upp i norr.

Tisdag idag redan ja......tiden rullar på, imorgon är det onsdag o veckan vänder det är alltid lika jävla gött.

Helgen kanske man ska skriva nå om?? vad hände?? Jo jag fick träningsvärk!! varför?? Jo jag hjälpte kärlekn i mitt liv att flytta.......fan att man inte är van att bära möbler!! Men Men trots snökaos så lyckdes vi iafl flytta hela nohaget från plats A till plats B!!!

Nej nu så vankas det lite OS och lite föda......blir nog lite grillad kyckling!!!

/Snowroller  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0