Tisdagsjox

Då är man man hemma igen efter en arbetsdag......ganska gött känns det!!! Så nu blir det till att få i sig lite näring sen bär det va mot idrottshsuet där det ska spelas plastbandy.....eller ja jag ska inte spela men de andra ungdomarna har träningsmatch idag. själv så ska jag vara med o lika lite på uppvärmingen och se om mitt ömmande knä vill funka.......hoppas verkligen då det är match på torsdag mot nå karlskogagäng...

Hörde en riktigt intressant sak i dag på Rockklassiker om AC/DC, deras första spelning i Sverigen var 1976, och då spelade dom pausmusik när det eminenta bandet Jiggs var huvudnumret.....ha ha helt sjukt!!!

/Folke TS Park


Kommentarer
Postat av: marre

Åååhneeej... nu blir jag deppad. har ac/dc varit ett sånt band? :( crap

2009-09-16 @ 08:38:24
URL: http://maaarre.blogg.se/
Postat av: marre

SYND ATT DU MISSADE? Jag tyckte skitsynd om honom, han var helt knäckt! Hehe... fast det såg lite kul ut att han gjorde detmitt på planen :P

2009-09-16 @ 17:36:02
URL: http://maaarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0