Reklam/Propaganda

Hade tydligen fått en finare folder från Sossarna idag! Fan vad trevligt......
Tydligen så drar det ihop sig mot kyrkoval?? Ja inte för mig för jag tycker att mina pengar inte ska hamna hos kyrkan.....bränner dom hellre på ett lokalt hak!! Så jag är inte medlem längre....

Nåväl till denna folder........längst upp står det: ÄRLIGT TALAT! Hmmmm jag känner att det är nå som inte stämmer med det?? Ärligt talat.......ja känns ju alltid som om politiker ALLTID talar ärligt?? Eller?? Hmmm rätta mig om jag har fel?? Sen spelar det ju absolut ingen roll om det hade vart Moderater, Kristdemokrater eller nå annat parti som använt sig av denna fina slogan......
JA JA alltid skoj med när det kommer nå som direkt hamnar i pappersåtervinningen!!

Det om detta.....nog talat om Sossar och politik!

Nej nu så ska jag softa en stund sen ner o lämna lite grejor till plastbandyn....

/Johannes Paulus


Kommentarer
Postat av: Mogge

Tja seawall, har hört att du ska å göka i helgen, så hela Hällefors skakar!

2009-09-04 @ 11:58:06
Postat av: Äänna

Men Mogge, följ me o kolla om du kan få Grythyttan o skaka....A ha ha.....Finns visst snygga frisörer där oxå......

2009-09-04 @ 14:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0