Reflektion....

Fan onsdag idag, och ja nu känner man sig stark igen!! Hmmmm kanske dags att bearbeta vad fan som egentligen hände i helgen??? Näääää det skiter jag faktiskt i!! Eller jo en sak kan kan jag skriva, Knockoutnissarna gjorde det igen, gick upp scen, levererade, rockade helt enkelt skiten ur Nora Statt! Nästa gång det vankas lir i Nora då vill jag fan se att rutorna ska blåsas ut!!

Jo en sak till..............fan måste nog ha vart jäääääävligt törstig i lördag, hittade 2 st kvitton idag i mina jeanes, om man kolla tidpunkten på dessa inköp så måste jag fan vart rejält törstig!!!

Fick men skön syn idag iafl när jag kom hem från Kliniken.......delar av tidigare nämnda band plockade ihop den topphemliga utrustningen som dom använde sig av i lördags.......blev inte ett dugg avundsjuk, för det var kanske inte tokroligt när vi körde ner grejorna! Men ja Tommy, Snygg-Per och Gräsberg gjorde ett toppen jobb!!!


Nej nu så ska jag nog inte ett finare sofflägen...äta lite saltlakrits och bara njuta!

Ångest, Höstomgång & Klorin!

/Snart Fredag

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Jag har hört att man har brist på något om man äter saltlakrits... ;)

2009-09-02 @ 21:39:15
Postat av: Seawall

Ulrika: Brist på vad? Det enda som jag lider brist av nu är kärlek.....

2009-09-02 @ 22:21:14
URL: http://seawall.blogg.se/
Postat av: Åsa

Svar: Men åååh... Du vet vad jag menar!

2009-09-02 @ 22:44:35
URL: http://mrscash.blogg.se/
Postat av: Åsa

Svar: Vet ej!

2009-09-02 @ 23:17:28
URL: http://mrscash.blogg.se/
Postat av: BB

Hörrö snömums, kolla datumet igen på de där kvittona så undrar jag om du verkligen tycker om öl?

Det är ju för faan ett dygn mellan inköpen, inte fullt så törsdig alltså om du inte hade fler kvitton? :)

2009-09-03 @ 20:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0