I´m Back.....

Okej då........jag ger mig!!! Jag kommer spela plastbandy iår iafl!! Fick ju fan blodad tand efter söndagens fight! Så gott folk......nu blir det action i idrottshuset en säsong till!!! Visste ju att jag inte skulle kunna lägga klubbfan på hyllan.....men lär väl lägga en o annan i soptunnan under säsong om jag känner mig själv rätt!

Jaha.....denna underbara tisdag, vad fördriva tiden med?? Nja nu står det mat på schemat läste jag sen ska jag väl ta mig ner till träningen......fast idag blir att ägna sig åt motionscykleln.......ja ja blir ju iafl lite motion!

Imorgon onsdag....då vänder veckan och snart är det fredag!! FY FAN VAD GÖTT!! Gissa om jag längtar it då!!

Nej mat var det!!

Seeee you!

Runar, Knutby & Psykos!

/#23

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0