Hyper....

Ja det är fan inte sant detta.....vart tar veckorna vägen?? Fan tyckte ju nyss det var måndag och vips så är det snart helg igen! Inga fel alls jag gillar helger!!

Gårdagens hockey blev ju inte riktigt den klang och jubel tillställning man hade hoppats på.......kan ju säga att det blev en totalkross! 6-2 till Hofors.....men men på måndag är det dags igen då tattarna från Solna ska besöka Toyotahallen.....ja den heter så, har alltid heta så och kommer alltid att heta så! Nu så lär man ju ta sig en funderare på om man kanske skulle åka till Örebro o kolla på matchen??? Den som lever får se!

Jiiiiha hittade en gammal skiva i min bil idag, vilka gamla rariteter man bränt i där, ho ho var helt lyrsik när jag åkte iväg till jobbt efter lunchen.....gamla goa hårdsrocksklassiker blandat med nostalgidiscodunk!!

Denna låt var ju fan inte igår man hörde denna!!!



Nej nu så ska jag nog försöka göra lite nytta.....om jag örk!!

/Z-TV

Kommentarer
Postat av: Åsa

Men vad fan, äkta party dänga ju!! Finns med på min spotify playlist ;)

2009-09-17 @ 18:26:47
URL: http://mrscash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0