En stark karl...

När jag kom hem på lunchen idag blev jag haffad av Fru Café Da Capo ägare......hon hader någon maskin som en skruv satt fast i och behövade hjälp av en stark karl.......sagt o gjort så följde jag med henne in i köket greppa skruvmejseln och skulle till och lossa skruven!! JO JO.....den skruven satt rubba sig inte en enda millimeter tror nog fan att inte en dynamit skulle få loss den skruven. Så ja en stark karl??? Nej inte jag iafl.......men men gjorde så gott jag kunde!!!!

Dags att steppa iväg till Kliniken igen!!

/Magnus Samulesson

Kommentarer
Postat av: Stefan Jansson

Då är vi två som är klena iaf. Jag var också på den där skruven. Rubbade sig inte en millimeter. Jag skyller på att det inte var något spår kvar.

2009-09-18 @ 03:33:44
Postat av: Seawall

HA HA fan vad skönt att man inte är ensam då! Den skruven satt ju som berget och får hålla med om att det inte fanns några spår kvar!!

2009-09-18 @ 12:38:25
URL: http://seawall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0