Det där....

Söndag ja.....ja och det där med att hålla sig helt nykter en helg.....ja det var ju tydligen svårare än vad jag föreställt mig! Det sprack!! Hmmmm hamnade ut hos päronen igår där hela familjen slutit upp, plus brors svärföräldrar. OCH ja.....började med en skön bastu och kall öl där efter.....sen så blev det en finare middag på kvällskvsiten med divers dryck, efterrätt med med kaffe o konjak gör ju fan inte bort sig heller....och som en fian avrunding på det hela en god läskande GT!

Så nu känns mitt huvud lite xtra tungt igen, ja onget ovanligt lman borde ju vara van?? 

Dagen då? MEN HERREGUD!?!??! Jag ska spela innebandy!! Nej gissa om att det lockar, svar nej! Åka till Örebro och möta ett gäng hormonstinna tonåringar som kommer springa åttor runt en! Vältränad?? Nja knappast, har iafl rört en boll 2 ggr den här säsongen.  Nej soffan hade vart att föredra idag kan jag meddela!! Så nu ska jag försöka leta reda på matchkläderna.......

Snubbel, Bubbel & Kalops!

/Avdankad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0