Det är så det känns....

Ja herre gud jag.....måndag i min lilla värld! Bra eller Anus?? Hmmm får nog säga att det är jävligt bra!! Kände mig relativt pigg när mobilen vråla igång imorse......men sen så!! Benen?? Ojojoj har så att säga lite ont i dom!! Har tydligen ett muskelfäste som inte är att leka med.....precis vid knät! ont ont och lite svullet!! Fan för denna plastbandy!! Jag som skrivit 100 gånger minst att jag ska sluta spela men tydligen blir inte så fallet får väl bli en säsong till! Ja ja ärligt så var det riktigt roligt att lira match igår.......trots att vi förlora med udda målet mot ett gäng hormonstinna tonåringar från örebro!! Träning imorgon?? Nja känns inte som det idag iafl.....får köra på min gamla berömda taktik, Vila mig i form!!

Nu då?? Nu så är det dags att ta sig en tur till Café Balders tydligen.....lär ju kolla in Färja! HA HA undrar när som vsiar det avsnittet när vi 16 mogna pojkar åkte i somras??? Ja undrar om någon fasta på bild?? SHIT jag är fan livrädd!!

Nej dags att bege sig!!!

Vakumpump, Spillolja & Svettband!

/Återfall 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0