Då var det.....

dags för hockeyallsvenskan idag då!!! Där är det rock n roll hockey som gäller......sånt gillar jag, tycker nog fan att det smälles på lite mer i allsvenskan än i elitserien. Dagens stora drabbning!! Bofors vs Örebro, vilken jävla match, derby, hatstämning!! Sånt gillar jag! Tror nog att det kommer bli en kanonmatch i Bofors ;op

Hmmm just d...var ju plastbandy igår.....vinst med 12-4 blev och ja stundtals spelade pöjkera ritkgt bra innebandy! Själv så kände jag efter lite hur mitt knä kändes......kändes absolut inte bra, fick nog fan ondare än innan. JA JA bara bita ihop.....hoppas på ett mirkakel för på tisdag är det genrep.....mot Linde!!

Nu ska jag inte soffläge tror jag.....är trött som fan!

/Kneten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0