Beroende???

Hmmm fan har vart utan dator nu i mindre än 24 timmar....och det känns ju skitskumt ju! Hur fan ska jag överleva 2 veckor utan min lilla maskin?? Nåväldet får väl gå....som tur är kan man ju alltid låna andras datorer! Sen finns ju mobilen men att surfa med den är lika upphetsande som att se målarfärg torka!!

Jag o datorer verkar inte vara någon bra kombination??? Varför??? Hmmm detta är den tredje dator som kukar ur för mig på mndre än en att halv år?? Ska tydligen inte ha någon verkar det som?? Jag tror nog att alla dator tillverkare i världen har nått emot mig......känns iafl så!

Nu ska jag vara bitter för att jag inte sitter hemma och slösurfar!!!

/Anti Pentuim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0