Tack för den här tiden....

Jaha då var mitt avtal med Boxer ÄNTLIGEN avslutat.....ett finare samtal och nu är man fri från krånglande fakturor och allt annat som man fått genomlidit, så nu hälsar jag TELIA Digital-TV välkommen  hem till Seawall, ojojoj nu blir det svårt att bestämma vad man ska satsa på??? Canal+, Viasat....säsongskortet ja du valen är många och väldigt svåra!! Hur ska jag klara av att bestämam mig?? Undra om detta kan klassas som ett i-landsproblem?? Ja jag tror nog fan det!!!

Fredag idag....månne det bli nå fredagsmys nån tro?? HEHE japp det kommer det bli, sitter just nu och väntar på att hons ska komma hit sen bär det av mot Örebro för att kolla på lite bio, mysa lite, hålla handen, kanske t.om pussas om man man vågar......

Nej nu så ska jag hoppa in i duschen, tvaga av mig lite och sen kanske ta på mig mitt bästa lukta gott!!

/Robert

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0