Sudden Death

Jaha då var det redan torsdag.....inga fel alls! Skönt att det äntligen närmar sig helg igen! Fortfarande så är jag datorlös fy bubbland vad det suger! Man blir ju handikappad.....ja iafl mer än vad jag är vanliga fall! Men hmmm tur att man iafö får låna sig en datror och rensa lite i mailkorgen och hinna skriva ett par ointressanta rader här.

Vad har hänt sen förra inlägget?? Nja inte tokmycket skulle jag väl påstå, plastbandymatch i tisdag där vi torskade mot ett riktigt jävla skitgäng, ja tydligen är ju inte vi bättre men va fan......ska bli intressant att se dom ställas mot topplagen i serien dom kommer ju få så jävla mycket stryk!!!

Mats Sundin mannen som hitta sin kärlek från denna lilla håla där jag sitter.......han ska tydligen lägga grillorna på hyllan! Nåväl jag har ju inte så mycket tillövers för svenska hockeylirare men ja Sudden har fanimej vart rikitgt jävla bra! Skönt att Finland inte behöver möta den fan nå mer. Men vad ska Mats gör nu då?? Blir det ett vanligt 7 till 4 kneg eller?? Jovisst Sudden packar korvbröd, städar urinoarer.....nja skulle ite tror så! Sätt sprätt på miljonerna och lev livet! Ja sen om du nu slinker förbi Nora nån helg kan du ju alltid bjuda på en riktig fylla!!

Dags att återgå till att inte göra nått!

Over and Out!

/PRO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0