R.I.P seawall.blogg.se???

Hmmm efter sju jävla fan och nio helvete och x antal könsord så har jag ÄNTLIGEN fått mig en dator, den förra som var iväg på service gick tydligen inte att fixa så nu har jag en ny fin liten maskin här hemma på köksbordet, ja och den är röd oxå!! Fin fint.....

Som sagt nu när man vart datorlös x antal veckor coh man inte haft ngon kontakt med internetvärlden så har ju fan inte inläggen på denna jävla blogg stått som spön i backen direkt.......så nu sitter man här lite i valet o kvalet om man kanske ska ta och lägga ner denna blogg????

Ja om det nu finns några läsare.......vad tycker ni??? Skulle vara trevlig medlite respons på vad ni säger? Lägga ner eller inte???

Men hur som helst....jag har nu iafl en jävligt snygg fungerande dator här hemma......
Så nu är det bara att vänta några veckor till så kanske man får sin mobil oxå??

Nu är det dags för lite sport-tv.....

/Bonus på Fonus

Kommentarer
Postat av: putte

va fan ska vi annars läsa???? na??? skärp dig klart du ska fortsätta skriva några rader...mvh jabba

2009-10-25 @ 20:33:31
Postat av: Åsa

Gött att du är tillbaks!

2009-10-25 @ 20:34:44
URL: http://mrscash.blogg.se/
Postat av: Sofia

Du kan ju inte lägga ner de här....hur ska jag annars hålla kolla på vad som händer i skogen? ;D

2009-10-25 @ 20:51:59
Postat av: Anonym

lägg inte ner, nått måste man ju höra från dig!!...

2009-10-25 @ 20:54:32
Postat av: Fia

Klart du fortsätter!

2009-10-26 @ 17:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0