Positivt...

Kan ju säga att jag blev positivt överraskad av Telias Digital tv.....känns som om det är nått att satsa på faktiskt, så kan det där jävla Boxer dra åt helvete för dom har jag haft nog med bekymmer med!!! Och så blir det ju fan billigare oxå.....det ni boxer!! Så kanske autogiro grjen funkar hos Telia oxå!! Njaaaa jag är inte långsint jag inte bara jääääävligt less på Boxer. Så imorgon blir det ett finare samtal till Boxer där jag säger upp min bekantskap med dom!! FAN VAD HÄRLIGT!!!!

Hnmmmm nja snart så är det dags att dra sig iväg för att jaga den där jävla plastbollen iegn, känner just nu i detta tillfälle noll sug efter att springo svetts......skulle heller sitta hemma på soffan o kolla på dåliga tv-program. Men Men lika bra att att vara duktigt.....är ju nå typ av möte innan oxå!! 

Härligt som fan är det att det är onsdag imorgon......veckan vänder och mankan börja blicka mot helgen igen, härligt att det är onsdag för då kommer hon på besök oxå!! Ska bli så jävla NICE!!!

Nej nu ska jag ta o byta om.....fara iväg o köpa snus sen iväg och skjuta några slagskott!!!

/Grov Snus 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0