Positiv.....

Fy fan nu börjar det hända saker.....fick idag ett glatt besked att datorfan nu är servad!! Så nu väntar jag bara på att den ska dyka upp!! Då jävlar ska jag tiksurfa och rocka musik på hög nivå!!!

Nu så sitter jag som valigt hemma hos päronen och lånra deras dator.....måsta ju vittja mailbox och kolla runt lite ibland så man inte helt tappar kontakten med omvärlden!!!

Hänt nå skoj sen mitt sista inlägg?? Hmmm nja inte vad jag kan påminna mig om, lira lite plastbandy men ja det är absolut imget att skriva om för det har gått så jävla käpprätt åt helvete!

Nej nu ska kaffetåren drickas sen ska jag iväg o springa lite......fy fan så jobbigt!

/Snart med i matchen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0