Negativ!

Hmmmm satan i gatan hade räkna med att jag skulle få min dator i fredags....men ICKE!!! Idag får jag ett medalande på mobilen:
Din service är ännu ej klar, men bi har ärendet under uppföljning och återkommer inom kort med mer information via mail, telefon eller SMS.
Tack för den........snack om att dom ger en falska förhoppningar för förra veckan fick jag reda på detta:
Inom några dagar kommer din avklarade service befinna sig i Lagershopen. Vi återkommerdå till dig med ett besked att varan finns för uthämtning.

JA JA den som lever få väl se......

Nått postitivt istället......nyår närmar sig med stormsteg! Trevlig som fan och jag har redan planerat in vad som händer inte illa för en person som inte ens kan planera nästkommande dag. Men nu så blir det kryssning med tevlig sällskap, satan i gatan vad trevlig det kommer bli!!!

Snipp snapp slut........

/3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0