Kuckelimuck...

Ingen dator än......känns som om detta kan bli en lång process! Fick ett samtal från Netonnet och dom sa då att min dator nu befinner sig i Tyskland??? Va fan finns det inte svenska datanissar som kan fixa detta? Det enda som är fel är ju att skärmen itne funkar???? JA JA!!! Dom får denna vecka på sig.....sen blir det en ny penta! Så då kanske man kan blogga lite igen......eller så skiter jag i det och stänger ner denna sida?????

Appråpå tekniska prylar.....någon där uppe eller där nere verkar inte gilla mig, först kuka datorfan ur, 1,5 månad gammal........nu så har min mobil och kuka ur......3 månader gammal?!?!? Vad fan är detta? Något som skämtar med mig? Lösning på detta problem blir väl att flytta till någon jävla grotta i Afghanistan, isolera mig från omvärden, käka en massa jävla sand, dricka mitt eget urin ocg umgån med alla jävla bergsgetter!!

Nej nu vill jag fan ha lite medgång snart!!!!!

/Offline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0