Happy Birthday!!!

Först o främst vill jag säga ett stort GRATTIS till mig själv!! Fan vad härligt det känns att fylla år och kliva ytterligare ett år närmare pension!!! Inte långt kvar nu??? 

Hmmmmm ser väl ut som om seawall.blogg.se får leva vidare ett tag till.....ja ja lite ordbajseri skulle jag nog klara av att skriva ner här.....och tydligen så finns det ju iafl ett par som tycker om att läsa det jag skriver!! Tack kanske jag ska passa på att skriva då!!!

HmmmTelia Digital-TV kan det vara nå??? När jag hem på lunchen idag så låg det ett gäng kartonger på golvet och vid TV:n så låg det några mackapärer och blinka?? Hmmm känns som om det kanske är läge att flytat på dom?? Men ja är det nå att ha då?? Vad kostar det?? Jag fattar fan inget......men men vi se! Kan väl inte bli sämre än boxer iafl.....för dom har man ju haft sina duster med ha ha ha!

Nej nu ska jag fira vidare.......eller aifl koppla in dom där blinkade sakerna på golvet!!

/30 +

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0