Då var det lördag igen....

Jaha lördag......det innebär väl som vanligt att man ska lira plastbandy, japp så är det inte en helg utan att jaga efter den jävla plastbollen. Hmmm är nog fan för gammal egentligen men det är ju fruktansvärt kul att spela, skjuta några slagskott så det smäller i väggen......gapa lite på någon domherre ja visst fan är det skoj!
Idag så gästar Pålsboda oss.....ett gäång som har haft samma lag i 45 år tror jag, och år på år så lyckas dom alltid hålla sig i mitten av serien, fan blir dom inte äldre och sega där borta??? Verka fan inte bätre. Men idag så hoppas jag inneligen på att den första pinnen ska kammas hem...

Igår var jag och hon på bio...kolla på Inglourious Bastards, vilken jävla rulle, helt sjuk ju! Den där Tarantino vet hur man sk agör afilm iafl.....mycket döda och blod!!! ME LIKE!!!

Jaha så har Tommy i partybandet Knockout sett till att jag får grått hår oxå!! Sa att jag inte får missa deras spelning den12 december.......hmmm varför fråga jag mig!! Vad får jag för svar av den fan: Say no more!!!
Hmmmmm ja ja kanske äntligen är dags för min Cara Mia.....undara om det är tillåtet att strippa på statt????

Nej nu ska jag lyssna på hårdrock och smygladda inför dagens batalj.....

/Nelly the Elephant


Kommentarer
Postat av: Åsa

Det kommer ju dessutom en spelning innan den 12:e... :)

2009-11-02 @ 21:15:52
URL: http://mrscash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0