TP+SS+Whiskey=dåligt

Jo då.....igår var en sån där dag som man helst inte vill vara med om. Dvs bakfylla som inte var av denna värld!!!
Hade kanske inte riktgt räkna med att bli pruttfull  men tydligen så belv man det.....får nog skylla den manliga delen av värdparet.....HA HA HA. Ne skämt o sido, det var ju för fan jag som drack!

Men rackarns vilken trevlig lördag det blev......god mat, mycket trevligt sällskap.....ja sen lite TP mitt det oxå?? Fan att man inte är allt för smart märkte man eller så var alla frågor för experter?? Vidare blev den en lite Singstar duell.....jag tror nog att jag sopa banan med allt motstånd, hmmm om jag hade nå motstånd??

Men ja ser fan framemot nästa gång!!!!

Och idag ar det vart måndag.....en grå, trist, lång dag.....kan bero på att man kanske inte direkt känner sig på topp just nu. Lider nog av en svinifluensa light....matt i kroppen, ont i halsen, hosta....ja fan inte swkoj inte men får hoppas på att det känns bättre imöra när jag vaknar!!

Nu så blir det en kraftigt soffläge......

/To old

Kommentarer
Postat av: Anonym

Förmodligen ställde den där whiskyn till me oreda i synfälltet för poängen i singstar var ju inte så lätt o ta miste på........I WON!!!! BIG TIME!!!!!!! A hahahahaha Älskar o vinna över dej!!!!!!!!!

2009-11-16 @ 19:56:30
Postat av: Mogge

På tal om nästa gång, när ska vi boka in den årliga gris festen på hundgårn?

2009-11-17 @ 16:33:01
Postat av: Mums

Mogge: Vi får hitta nå finare datum för den årsfesten!!

2009-11-17 @ 18:38:51
Postat av: Mogge

Det låter bra sjövall, ja ska träna "kastarmen" dom vill väll ha ny design på tapeten i år också förstår jag;)

2009-11-17 @ 20:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0