Svinsjukan....

Hmmmm jag har fan inte riktigt fatta detta ordentligt detta med svinifluensan......ja dom snackar ju fan konstant om det på radio och i TV, folk verkar dö litet hit och dit!!! Men nu så börjar jag reflektera lite över detta.....

Det där med ta sig en spruta?? Ska man göra det?? Varför ska man göra det?? Kommer jag bli sjuk?? Vilka tillhör dom där särskilda grupperna som tydligen ska ha förtur för detta vaccin?? Jag fattar fan inget i denna fråga???

Information......vart fan finns det?? JA JA får väl fan se hur det blir??? Kommer det kosta pengar att ta en där sprutan?? Mycket?? Vete fan om man vill pröjsa en massa dollars för att ta en spruta???

Snälla......någon doktor, professor, smittskyddsklinik (ja ni har ju mitt nummer) ring mig och förklara detta för mig som om jag vore 3 år gammal!!!!

Skitsamma.......ska man dö så ska man väl, och då får väl den där jävla svininfluensan vara anledningen, men helst då inte före nyår, fär jag måste hinna med en kryssning till innan jag kastar in hatten!!!

/Röda Hund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0