Som vanligt...

Så njuter man av att det äntligen är onsdag, veckan vänder och man kan blicka framåt mot helgen igen!!!

Även onsdagar betyder ju en finare tv-kväll med Aro & GW.....alltid lika skoj och jag sitter fortfarande och väntar på att jag ska få ringa in till studion och kunna hjälpa till med nå.....men fan inte det händer ju alldeles för lite här ju, men man kanske ska vara glad över det så klart!!!

Kom på en rolig sak igår som jag nästan gjömt bort......inte långt kvar till det är dags för att gadda sig, GOD DAMN att jag längtar till att få smycka  min kropp igen!!

Hade lite planer på att skriva en hel jävla massa saker här idag men fan mitt minne är inte bra och jag har glömt bort vad jag skulle skriva?? Hmmmm om sex? Krig? Emu? Dvärgar? Rapphöns?? Nej det ringer fan ingen klocka inte.....ja ja skönt ändå för nu ska jag till o kolla på lite dumburk och säkerligen somna på soffan!!

Krims Krams


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0