Smörslungad Gäddfilé

Oh la la jag vill ha dig sjunger den gode mannen Ulf Lundell.....,.....så kan man ju oxå inleda ett blogginlägg?!?!
Varför?? JA har faktiskrt inte en jävla aning om jag ska vara helt ärlig!!

Då var man nyss hemkommen efter att ha varit bortkommen ett tag. Har tillbringat denna onsdag på Baldersgatan och fått mig lite kaffe och en lussekatt (med saffran helt gratis!!) och det ghare vart grymt trevligt! vet ni vad att den 15 februari är inte vilken dag som helst......

Onsdag och jag säger som jag brukar........nu vänder veckan och man kan börja blicka mot helgen igen!!
Vilken helg detta kan bli? Ja om man då bortser från söndagen som kommer att bestå av återhämtning skulle jag tro! Fredag.....så åker jag norrut till den där speciella personen, den där underbara människa som jag tycker så enormt mycket med massor om!! Ska bli så skönt att få träffa henne igen. Lördag.....måste jag ju tyvärr lämna henne för den här helgen för då vankas det tydligen ett hejdudrans party!!! Mycket folk, mycket bra musik ja eftersom mina älskade pojkar i Knockout ska lira lite.....ska bli intressant o se om dom lirar någon ny tung slagdänga???!!! Hoppas hoppas!! Söndagen som jag tidigare nämnt.....lämnar jag åt ovissheten!!

Nej nu så ska jag inta soffan o njuta lite innan jag kastar in hatten för denna dag.

/Güther


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Det är en alldeles speciell dag... för då fyller jag år!!!

2009-11-26 @ 11:35:29
Postat av: Peter/ knockout

Klockan 16 är det samling i replokalen på lördag. Ska jag hämta dig?

2009-11-26 @ 17:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0