Skott i stolpen

Ungefär så känner jag mig....som ett jävla stolpskott just nu! Fan känner mig inte kry alls!! Men Men är är det svininfluensatider så är det ju! Appråpå det ja! Hade faktiskt tänkt ta den där sprutan.....men det får vänta för man ska inte ta nå vaccin när man känner sig hängig har jag lärt mig av 2 personer! Så tack till er!! Får snällt vänta tills förkylning o skit gått över.....typ i april!!

Ang den där svininfuensan.....det är ju en massa prat om den nu ju inte så konstigt kanske.....men den där farligt fågelinfluensan som härjade förut??? Vad hände med den?? den försvann eller är den helt ofarlig i detta sammahang?? Ja man blir fan inte klok alls.......hmmmm undrar vem i välden som får den första svin-fågel-vinter-kräk-sjuka-influensan??? Eftersom jag sa det så blir det väl jag!?!?!?!

Näääääääääääähä!!! Nu öööörk jag inte skriv nå mer!

/Tamiflu

Kommentarer
Postat av: Mogge

Seawall! Har du övat in något dansans program till årets hundgårdsfest?

2009-11-18 @ 15:32:46
Postat av: Anonym

DANS program

2009-11-18 @ 15:33:57
Postat av: Seawall

Öva?? HA HA Nej nej....sånt där sitter ju i ryggmärgen!!!

2009-11-18 @ 19:03:20
Postat av: Mogge

Ja dina tidigare föreställningar har ju varit helt klockrena. Med badkarsdansen och den som du kallar det för: avskedsföreställningen för caramia dansen, på hundgårn som dina absoluta framträdanden=)

2009-11-18 @ 19:28:32
Postat av: Mogge

Seawall: TT är med om du kör en dans har han sagt, han skulle även ta på sig "bytet" till konturtapeter på hundgårn;)

2009-11-18 @ 19:30:51
Postat av: Seawall

Jaha då lär vi ta o kolla upp om vi kan hitta en passande kväll för lite omtapetsering och dans!!!

2009-11-18 @ 19:57:42
Postat av: Mogge

Låter kanon det=)

2009-11-18 @ 22:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0