Mitt i.......

Där växer fan ingenting!!!

Men nu så är det mitt i veckan......jajamensan fattas bara!! Gött dagarna springer iväg och ja snart så är det ju fan redan jul och nyår!! Hmmm nja kanske inte ska ta så mycket men fan det är ju inte länge kvar iafl!!

Nyår ja......som man längtar!! Kommer bli en grym tillställning på det berömda havet mellan Sverige och Finland! Vi ett gäng på 8 pers som ska iväg och ha det toksoj.....äta sig en massa mat.....dricka sig en massa sprit och ja sen vete fan vad som kommer hända!!

Dagens god gärning?? Nej den finns inte...har inte lyckats att göra nått vettigt alls efter jobbet, tog mig en tripp hem till päronen, inmundigade lite kaffe, sen så blev det ett gött bastubad!! Nu så sitter man här framför den hörä maskinen igen och fördriver tiden! Så nu ska jag slösurfa vidare!!

So long Suckers!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0