Kuka helvetissä heittää mustikoita?

Fan Fan Fan.....detta är ju inte sant!!! Hur ska det bli?? Priset på saffran har ökat?? Hur ska jag ha råd att baka min julkakor o lussebullar?? Ett halvt gram saffran går nu lös på 32 spänn!!! Det är ju helt sjukt!! Jag kommer nu ligga sömnlös flera nätter och grubbla på om jag verkligen måste köpa saffran och baka lite julgott?? Hoppas att det är fler som reagerar på detta!! är ju sjukt ju.....vem fan bryr sig om Svininfluensa och Lägkonjunktur nu?? SAFFRAN ÄR JU SKITDYRT!!!!!!

Säger som Per Ledin........snart råttet mågat!!!

Saffran ja...får mig att tänka på att det lackar mot jul! Är ju fan första advent till helgen?? Är det inte så man ska dekorera hemmet med färgglada kulor, Tomtar och fan o hans moster?? Staken ska tändas fan blir ju en häcktisk helg detta?? Får nog ansöka om ledigt för att hinna klart i tid!!!

/Ischoklad


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni har ju värsta reapriset på saffran hos er! Jag tar 34,95 för ett halvt gram, men å andra sidan är jag den trevligaste kassörska de flesta träffat och bara det är ju värt de där extra kronorna:)

2009-11-24 @ 23:17:28
Postat av: Liza

Och tydligen blev jag anonym igår=)

2009-11-26 @ 00:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0