Knockout!!!!

Jo då.....jag har skrivit om detta trendiga, tuffa, hårda och snygga coverband förut.....och risken är ju jävligt stor att jag kommer att nämna dom om och om och om igen.....för dessa killar är något av idoler för mig några av dom skulle jag kanske kalla förbilder, ja ni grabbar ni är ju fan mitt allt!!!!

Men nu nu jävlar känner jag mig lite kluven.....har snackat lite löst med den otäcka basisten lite ang deras spelning på statt den 12 december. Men......som trummis skulle säga, idag läste jag dagboken på deras hemsida:

"Den 12 dec står vi för rocken på NoraStatt och ni står som vanligt för ett sjujiävla röj,taget? Vi har bestämmt oss för att ägna lite extra tid åt ett låt förslag som kommit från en av våra absolut största och bästa anhängare.Vad et är för truddelutt tänker jag inte avslöja men...Sjövall jag säger bara ujujuj!!"

Som sagt jag blir ju livrädd......har ju en viss magkänsla av vad det kan vara men om jag ändå känner dessa killar rätt så tror jag inte min magkänsla stämmer, detta kan nog kanske bli nå i hästväg. SÅ ja det är ju bara att ladda batterierna....ta på sig dom bästa danskläder som är lättats att få av, och förberade sig med an massa lukta gott för kvinnorna kommer väl i sin vanliga ordning hänga som klasar på mig ;op efter spelningen!!!

Grabbar/pojkar/män eller kärringar i Knockout!!! Var så säkra.....när ni lirar så står jag som vanligt längst fram!!



/Mums


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Ujuju Cara Mia på gång? kanske måste ta sej en tur till nora?! ;)

2009-11-05 @ 18:56:21
Postat av: Åsa

Får väl hoppas för deras bästa att det INTE är Cara mia!

2009-11-05 @ 19:46:01
URL: http://mrscash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0