Kära återseenden....

Då har man lagom landat efter helgen som varit alldelses underbar precis som det ska vara när man umgås med kärleken.

Kära återseenden.....lördag, Hällefors Herrgård så träffar jag en gammal vän som jag plugga ihop med för 10, 11-12 år sen skulle jag tro, var rikigt trevligt att få se henne igen!! Risken är numera något större att vi kommer spring på varandra igen.
Kärt Återseende.....söndag, var på Marieberg och kolla på skor och i den butiken där jobbade en tjej som jag inte sett på 3-4 år skulle jag tro. Vi jobbade tillsamman på Coop och sen så har vi vart på lite patyn ihop förr oxå, så det var rikitgt skoj att träffa henne oxå.....och nu vet jag juvar hon jobbar så då kan man ju hälsa på fler gånger!

Bandy??? Är det inte en sport som känns väldigt på nedgång va??? Men alltså, Elitserien, Sandviken mot Katrineholm resultat 22-2?? SKa det verkligen få vara sån skillnad på den nivån?? Och det är ju inte den första som slutar i en sjuk målkavalkad!!! Nja för min del så känns denna sport väldigt ointressant!!

Tacka vet jag BK Vingen!!!

Nej nu så ska jag ta och njuta på soffan och ladda batterierna inför morgonsdagens jobb!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nitro/Nora då? =D de är väl nått att se =)

2009-11-23 @ 22:19:07
Postat av: Seawall

NNBS....det är ju skillnad!! Det är ju riktig bandy det!! Så länga Röbbin leverer är jag alltid ett fan!

2009-11-24 @ 12:18:38
Postat av: Sofia

Sorry, glömde skriva att de va jag i förra inlägget =)

Vem vet vi kanske också ses i skogarna där borta iom att min andra hälft också är därifrån.... eller förlåt från Grythyttan, de är tydligen skillnad ;D

2009-11-24 @ 21:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0